
Uz pravilno targetiranje i dobro osmišljene landing stranice (stranice na koje ćemo dovesti klijente) možemo postići odlične efekte u reklamiranju Vašeg biznisa.
Najvrednija funkcionalnost pri kreiranju Facebook kampanje je to što možemo odabrati ciljne grupe na veoma efikasan način. Možemo odabrati svoju ciljnu grupu tj. ljude koji će videti reklamu prema polu, uzrastu, terminima koje su lajkovali...
Možemo targetirati prema teritoriji, npr. cela Srbija ili samo pojedini gradovi. Sledeća stvar je što se može odabrati pol i godište, pa posebno targetirati muškarci, a posebno žene. Ako reklamiramo teretanu, muškarcima pravimo reklamu za savršene trbušnjake i bicepse, dok ženama serviramo reklamu za savršene noge i guzu.
Poenta priče je da se u targetiranju napravi manja ali efikasnija grupa, odnosno za što manje novca dovesti što više ljudi koji će kupiti Vaš proizvod ili uslugu.
Preko 4 miliona Srba ima profil na Facebook-u, što znači da su nam bukvalno svi tu, samo treba pravilnim targetiranjem isfiltrirati našu ciljnu grupu, i to na osnovu interesovanja, pola, starosti ili teritorije na kojoj žive, i kojoj ćemo se na najbolji mogući način predstaviti (landing page).
Naša ponuda obuhvata:
- Analizu i izbor najrelevantnijeg ciljnog auditorijuma (pol, starost...)
- Najoptimalnije raspoređivanje budžeta u odnosu na ciljnu grupu.
- Kreiranje oglasne kampanje
- Dizajniranje oglasa
- Puštanje u rad kampanje i njeno održavanje
- Dizajniranje, kreiranje i prilagođavanje landing stranice Vašoj kampanji.