Pandemija korona
virusa sa kojom se svet trenutno suočava nas je zadržala kod kuće u većini slučajeva. Zbog ozbiljnosti situacije u kojoj se nalazimo, mnogi naši planovi za putovanja su otkazani, a problem sa pandemijom je doveo do toga da su odmarališta, turistička mesta i hoteli prazni, otkazane su posete za kupovine nekretnina, imanja, vikendica itd.. Bezbednost pojedinca i porodice je u prvom planu.
slikablog1080

Kao rešenje finansijskih problema za sve turističke, ugostiteljske objekte, kao i ponudu nekretnina, nametnula nam se izrada virtuelne šetnje kao sjajno i najbezbednije rešenje za predstavljanje usluge koju imate u ponudi. Zahvaljujući ekspanziji društvenih mreža pogotovu u ovo doba pandemije, ljudi su se okrenuli virtuelnom životu i uvek su spremni da istražuju još. S obzirom na sve navedeno, virtuelna šetnje definitivno najbolji način za unapređenje vašeg poslovanja, posebno u vreme kada je ceo svet pogođen pandemijom.


Šta je virtuelna šetnja?

Tehnologija nikada ne prestaje da se razvija i da nas zapanjuje svojim napretkom. Npr. pre nekoliko dana, tačnije 18.11.2020., proslavili smo tačno 60 godina od prvog računara koji je proizveden u Institutu Mihajlo Pupin u Srbiji, tadašnjoj Jugoslaviji. Zvao se Cer 10 i bio je veličine jednog trosobnog stana. Danas, šezdeset godina nakon toga, tehnologija je toliko napredovala i sve nam učinila još lakšim i jeftinijim. Vreme pandemije nas je nateralo da sve više tražimo da nam tehnologija služi od kuće.


U tu svrhu postoje virtuelne ture (šetnje) koje nam omogućavaju virtuelne obilaske od kuće. Više nema potrebe da izlazimo iz svog stana ili kuće kako bismo se upoznali sa turističkom ili ugostiteljskom ponudom. Mnogo verodostojnije u odnosu na slike i video zapise dočaraće sam ambijent i dati nam realan 3D prikaz ponude!

Ispod možete pogledati promo video koji će vam najbolje dočarati vizuelni efekat izrađene virtuelne šetnje


Virtualna šetnja je skup sfernih (360 ) fotografija povezanih u virtuelni obilazak. Virtuelne šetnje mogu da sadrže impresivne zvučne efekte, muziku, video sekvence, natpise, info table i sl., a sve u svrhu predstavljanja ponude zainteresovanoj publici.


Najveće prednosti virtuelnih tura u doba pandemije
Virtuelne ture nude niz pogodnosti, od kojih su sledeće najistaknutije:


Efikasno utrošeno vreme u odnosu na cenu

U vreme pandemije iz topline svog doma ovo je najefikasniji način da se upoznamo sa turističkom, ugostiteljskom ili ponudom nekretnina, bez trošenja svog vremena i novca na odlaske, obilaske, pregovore i dogovore.

Za sve ljude koji nude usluge, virtualna šetnja je najefikasniji način da u najboljem svetlu predstave svoju ponudu. Jednom izrađena virtuelna šetnja radi za vas svakodnevno bez dodatnih troškova! Izrađenu virtuelnu šetnju budući kupci usluge mogu pogledati u svako doba dana i noći, u najboljem izdanju i ista ih može osvojiti za samo nekoliko sekundi bez dodatnih troškova na promotere, reklame itd..

Virtuelna šetnja vam uvek može praviti samo dobit, nikada vam neće napraviti gubitak! Čak i ako klijenta ne zanima vaša ponuda nakon što je video virtuelnu šetnju, vi sigurno nećete doživeti gubitak novca.

Proširenje mogućnosti za vašu promociju

Vaša promocija bi verovatno bila ograničena na vašu određenu ciljnu grupu u zavisnosti od kanala promocije (TV, novine, časopisi). Sada uz pomoć virtuelnšetnje možete da pokrijete mnogo širi opseg koristeći društvene medije ili promotivne sajtove.

U vreme pandemije, ljudi sve više vremena troše na posete društvenim mrežama, što uveliko povećava vaš domet,bez obzira da li je korisnik lokacijski iz vašeg područja ili ne.
Sve što treba da uradite je da napravite virtuelnu šetnju za obilazak svoje ponude u realnom 3D izdanju, a nakon toga će vam prodaja brzo porasti, čak i u vreme pandemije!


Na našem sajtu BILDSTUDIO, možete saznati više detalja o virtuelnim šetnjama.


Najefikasnija marketinška strategija


Pandemija korona virusa je ugasila skoro svaki posao u turizmu, ugostiteljstvu, prodaji nekretnina.Svi koji se bave turizmom, ugostiteljstvom i nekretninama su morali da ulože nove napore kako bi zaradili novac u svojim hotelima, etno selima, apartmanima, restoranima...

Bez krajnjeg datuma o prestanku pandemije mnogi vlasnici su izgubili nadu da će steći stabilnu finansijsku situaciju. Međutim, kod virtuelnih tura marketing više nije skup, a postaje efikasniji. Budući posetioci se mogu upoznati sa vašom ponudom do najsitnijih detalja, a da ne moraju napustiti svoj dom. Ukoliko im je vaša ponuda odgovarajuća, sve što ostaje je da zakažu termin uz maksimalo poštovanje obostrane bezbednosti!

Da biste potpuno realno dočarali svoju ponudu, potrebno je angažovati nekoga ko će vam izraditi virtuelnu šetnju, ali verujte, novac koji potrošite biće pametno uložen!


Virtuelne ture su dostupne 24/7/365

Pre pandemije, vi ste poslovali u odredjeno radno vreme. Plaćali ste promocije koje su bile fokusirane na odredjene ciljne grupe, konzumente određenih medija (TV, časopis, novine, oglasnici...). Sad kad je virus prisutan, sve više ljudi svoje vreme provodi zatvoreno u svojim domovima, što je drastično povećalo prisutnost na internetu, društvenim mrežama i virtuelnom svetu. Sve ovo je stvorilo idealnu priliku da svoju ponudu predstavite kroz virtuelnu šetnju koja će biti dostupna na internet mreži sve vreme.

Vi više ne morate imati radno vreme. Virtuelna šetnja je dostupna 24 časa, 7 dana u nedelji sa svim potrebnim informacijama! Istoj mogu pristupiti bilo kada, sa bilo kog uredjaja (telefon, tablet, laptop, računar) i sa bilo kog mesta, bez obzira da li je to vlastiti dom ili radno mesto. Bilo šta da je vaša ponuda (hotel, motel, nekretnina na prodaju, restoran, etno selo, apartman, stan na dan...), promocija uz pomoć virtuelne šetnje će raditi za vas 24 sata svaki dan!


Fizička distanca sada predstavlja prednost za vašu promociju!

I na kraju, ali nikako manje bitno, virtuelne šetnje u najboljem slučaju pružaju fizičku distancu. U jeku novog talasa pandemije ljudi su jako oprezni kada napuštaju sigurnost svog doma.

U ovoj situaciji, vi možete dozvoliti svojim klijentima da virtuelno obilaze vašu poslovnu ponudu, a klijenti će se osećati mnogo sigurnije tokom upoznavanja sa vašom ponudom bez postojanja rizika od zaraze virusom. Na kraju krajeva, pandemija nas je navela da se fokusiramo na bezbednost a virtualna šetnja kroz koju se mogu upoznati sa vašom ponudom može samo pružiti ljudima tu neophodnu sigurnost.


Zaključak

Virtuelna šetnja se polako razvija i postaje nova budućnost ili nova norma ponude vašeg poslovanja.

Iako nam je pandemija mnogo uzela, na našu sreću izrodile su se nove mogućnosti za predstavljanje ponude poslovanja. Imajući u vidu gore pomenute prednosti virtuelnih šetnji, možemo reći da su one trenutno najbolja opcija za promociju vašeg poslovanja!

Virtuelne ture vode nas do mesta bez potrebe da napuštamo dom, a pandemija nam je nametnula da se sve više fokusiramo na našu bezbednost.

Na sledećim linkovima se možete upoznati sa nekim od virtuelnih šetnji koje smo  izradili za naše klijente:

zuhlke11      royal     apartman4
 Zuhlke Engineering d.o.o.     Apartman Royal Suite   Apartman 3 u Gostivarskoj ulici
         
happy   cukarickisan   poganovo
Hotel Happy Dimitrovgrad   Restoran " Čukarički san"   Restoran/Motel Poganovo 
         
kapica11   Untitled-1   apa21
Restoran Kapica Dimitrovgrad   Apartman 2 u Gostivarskoj ulici   Apartman 1 u Gostivarskoj ulici