Kako da promovišete svoju virtuelnu šetnju od 360°

Kako da promovišete svoju virtuelnu šetnju od 360°

Dakle, vi sada imate svoju virtuelnu šetnju, uspešno ste odabrali fotografa i on vam je izradio virtuelnu šetnju u 360° sa kojom ste zadovoljni. Čestitamo!

Prva greška većine novih vlasnika virtuelnih šetnji je što se zaustave tog trenutka misleći: “mi sada imamo virtuelnu turu i to je to!” Većina ljudi misli da je to sve što im treba. Ipak, možete učiniti još mnogo toga sa svojom novom virtuelnom šetnjom kako biste povećali vidljivost i uradili maksimalnu promociju koristeći istu. Zapamtite, u to ste uložili trud, vreme i novac. Zašto ne biste iskoristili pun potencijal svoje nove virtuelne šetnje? U narednom tekstu ću vam upravo napisati kako da promovišete svoju virtuelnu šetnju potpuno besplatno!

Napomena : Ako još uvek niste uradili virtuelnu šetnju za vašu kompaniju, odnosno za sve ono što mislite promovisati kroz virtuelnu turu u 360° , kliknite ispod da biste nas kontaktirali.

1. Potpis u e-pošti odnosno u mejlu

Znam da ćete pomisliti: „Čekaj… Kako mogu da stavim svoju virtuelnu šetnju u svoj potpis u e-mail?“ Pa, ne možete ga fizički ugraditi u potpis na vašem e-mail-u, mada i ako biste mogli, većina provajdera će ga blokirati kao spam. No, postoje rešenja za promociju putem e-maila…
Ali prvo hajde da razgovaramo o „zašto“. Stavljanje veze do vaše virtuelne šetnje u potpis e-maila je besplatno oglašavanje, a koliko puta dnevno šaljete e-mail? Baš tako, mnogo puta! Ako ste trgovac nekretninama, vlasnik preduzeća, motela, hotela, restorana, etno sela, apartmana itd., koji je bolji način da omogućite posetiocima da imaju priliku da istražuju vašu virtuelnu turu svaki put kada pošaljete ili odgovorite na e-mail?
Dakle, ovde je trik, ono što treba da uradimo je da iskoristimo snimak ekrana (PrintScreen) vaše virtuelne ture, da ga obradimo u malu sliku, a zatim da tu sličicu linkujemo da kada neko klikne na nju biva usmeren na vašu virtuelnu šetnju. Evo kako to radimo:

Potrebno je snimiti ekran (PrintScreen) vaše virtuelne šetnje:

– Otvorite svoju virtuelnu šetnju na svom računaru ili laptopu. Nije zapravo bitno odakle šetnja počinje, bitno je da izaberete lokaciju koja je najatraktivnija i koja će privući nečiju pažnju. Ostavite otvoren prozor u kom ste otvorili vašu virtuelnu turu, trebaće nam za kasnije.
– Napravite snimak ekrana (PrintScreen). Zatim pomoću svog omiljenog programa za slike (Paint, Gimp…) uradite dve stvari:
– Otvorite novu praznu stranicu na vašem programu za obradu slika, nalepite/(paste) snimljen ekran, zatim isecite sliku/(crop) tako da sve ivice od internet pretraživaca i taskbara nestanu sa slike.
– Smanjite/(resize) sliku da dobijete sličicu. Preporučujem nešto poput 30 do 50 piksela po visini.
– Sačuvajte novu sličicu u jpg formatu negde gde ćete je lako preuzeti.
– U podešavanjima e-mail-a, gde možete da prilagodite potpis e-mail-a, ovo zavisi od e-mail klijenta kog koristite, uvezite sređenu sličicu i uverite se da je postavljena tačno tamo gde želite.
– Vratite se na otvoren prozor sa vašom virtuelnom šetnjom u pretraživaču, kliknite na URL odnosno selektujte ga i uverite se da je selektovan link postao plave boje. Kliknite desnim tasterom miša i kopirajte celu URL adresu.
– Vratite se na podešavanja e-pošte, kliknite jednom na uvezenu sličicu svoje virtuelne šetnje, a zatim potražite ikonu za hiperlink iznad da biste uneli URL. Nalepite kopirani URL u polje za URL i pritisnite Save.

Od ovog trenutka, kad god neko klikne na sličicu, link će ga odvesti direktno na vašu virtuelnu šetnju, na novoj kartici u pretraživaču.

Još lakše rešenje:

Ako vam se navedeno čini previše složenim, jednostavno napišite ispod svog potpisa npr. „Posetite naš hotel u 360 °“ ili napišite tekst po vašoj želji, selektujte tekst, klik na hiperlink, pa zatim kopirajte URL ka svojoj virtuelnoj šetnji.

2. Vaša 360 ° virtuelna tura na Fejsbuku

Facebook je jedna od najvećih društvenih mreža sa velikim potencijalom za promociju vaše virtuelne šetnje. Ne samo da možete da objavite virtuelnu turu na svojoj poslovnoj stranici, već možete i da napravite oglas da biste postigli maksimalnu vidljivost. Ovo je idealno za kompanije koje zaista žele da veoma brzo promovišu gotovu virtuelnu šetnju kroz svoj objekat i spolja i iznutra ili za agente koji žele da nekretninu prodaju vrlo brzo. Osim toga, Facebook oglašavanje je toliko pristupačno da ćete gotovo sigurno vratiti uloženi novac veoma brzo.

Postoji nekoliko načina promocije na Facebook-u:

– Otvorite svoju virtuelnu šetnju u pretraživaču i napravite snimak ekrana. Ne zatvarajte prozor. Uskoro ćete morati da kopirate URL.
– Koristiteći svoj omiljeni softver za uređivanje fotografija, kao i kod email-a, odsecite na slici sve što je nepotrebno, kartice pretraživača, taskbar i sl.. Sačuvajte sliku u jpg formatu negde gde ćete je lako preuzeti.
– Kreirajte svoj post na Fejsbuk-u otpremanjem ili postavljanjem snimka ekrana odnosno vaše slike koju ste obradili. Još uvek nemojte pritisnuti dugme za objavu.
Ispod fotografije napišite željeni tekst za promociju, zatim kopirajte URL svoje virtuelne šetnje. Sada možete objaviti svoj novi post na Facebook-u.
Sada kada neko klikne na vašu sliku, videće hipervezu ispod fotografije i ona će ih dovesti direktno u vašu virtuelnu šetnju.

Još jedna bitna opcija na Facebook-u je objava 360 fotografija!

Kao što vam je možda već poznato, na Facebook-u postoji opcija koja se zove Facebook 360 fotografije. To je fotografija koja se okreće za 360 ° i čini da se gledaoci osećaju kao da su u datoj prostoriji ili određenom mestu a sve direktno na Facebook-u. Lepota ovoga je što možete odabrati bilo koju 360 fotografiju iz svoje virtuelne šetnje koju želite promovisati. Kako da to uradite?
Ako vam je fotograf uradio virtuelnu turu, on ima sve panoramske snimke, odnosno 360 fotografije od kojih se i sastoji virtuelna šetnja. Pitajte svog fotografa da vam dostavi SVE 360 fotografije jer ste ih vi platili. Obično će vam dostaviti u zip datoteci jer su 360 fotografije prilično velike.
Facebook prihvata ove panoramske fotografije i pretvara ih za vas u fotografiju od 360 °. Tako da možete da se “okrećete” po prostoriji! Tako laka a tako “kul” opcija!

3. Instagram, Twitter i Linkedin

Budući da ostale platforme društvenih mreža ne nude kompatibilnost sa 360 ° fotografijama, moramo primeniti drugačiji način promocije. To ćemo uraditi uz pomoć animiranog GIF- a vaše virtuelne šetnje. Već ste videli animirane GIF-ove verovatno. To su oni mali kratki video klipovi koji se iznova i iznova puštaju i često se koriste za pravljenje smešnih videa. Postoje brojne besplatne aplikacije koje će to učiniti mogućim. Ako me pratite, nastavljamo!
Na vaš mobilni telefon Instalirajte aplikaciju „snimač ekrana“. Nisam korisnik iPhone-a, tako da nemam nijednu preporuku, ali za Android toplo preporučujem aplikaciju koja se zove „ Az Screen Recorder “.

– Sada otvorite svoju virtuelnu šetnju putem telefona, bilo iz Google mapa ili mobilnog internet pretraživača kao što je Google chrome, pazeći da ga otvorite u režimu celog ekrana/Full screen.
– Dođite do oblasti na vašoj virtuelnoj šetnji koju zaista želite da istaknete. Zapamtite, imaćete samo nekoliko sekundi snimka, pa zato startujte snimanje od pozicije koju želite istaknuti na svojoj virtuelnoj turi.
– Započnite snimanje ekrana tako da aplikacija snima aktivnosti vašeg ekrana.
– Počnite da se krećete po virtuelnoj šetnji. Idite od prostorije do prostorije.
– Nakon što imate oko 15-ak sekundi snimka, pritisnite stop.

Zavisno od aplikacije za snimanje ekrana, verovatno već imate mogućnost konvertovanja video zapisa u GIF format. Savršeno, sada imate ono što trebate da objavite na drugim platformama društvenih mreža!
Ako aplikacija za snimanje ekrana ne pruža način da novi video pretvorite u GIF, jednostavno pređite na sledeći korak.
Pronađite drugu aplikaciju koja video konvertuje u GIF. Većina aplikacija za izradu GIF-ova to može učiniti.
Uvezite video u aplikaciju za pravljenje GIF-ova i pretvorite ga u GIF.

Gotovi ste!

Sa ovim novostvorenim GIF-om imate sjajan video snimak koji prihvataju Instagram, Twitter, Linkein i drugi. Objavite GIF sa svojom promotivnom virtuelnom šetnjom!

Primeri virtuelnih tura sa fotografijama iz vazduha

Scroll to Top