Napredak u digitalnoj fotografiji i izradi virtuelnih šetnji omogućio nam je 24-časovni pristup preduzećima. Ovaj način promocije otvara put ka najadekvatnijem vidu promocije vaših usluga u ugostiteljstvu, turizmu, trgovini nekretninama, odnosno svakom vidu prezentacije preduzeća gde imate na raspolaganju da budete “otvoreni” za sve posetioce 24 sata svakog dana za sve one koje žele da se upoznaju sa vašim brendom i vašim uslugama.

statistika virtuelnaGotovo svako preduzeće može imati koristi od izrađene virtuelne ture u današnje vreme. Svi koji žele da kupe ili rentiraju nekretninu, da posete restoran, hotel, motel, apartman, vilu ili da se budući klijenti upoznaju sa fitnes spravama koje imate u ponudi, da pogledaju zubarsku ili lekarsku ordinaciju pre samog dolaska, welness centar, akva park, etno selo, salon nameštaja itd. Spisak je zaista neograničen, a vreme je upravo takvo da svako želi unapred da vidi prezentaciju pre same posete bilo kome. Zar virtuelna šetnja nije idealan način da se predstavite?

Za sve vas koji razmišljate o svojoj budućoj virtuelnoj šetnji ili ako već imate izrađenu virtuelnu turu svog objekta, sastavili smo statistiku kako bismo vam dali predstavu o tome koliko su virtuelni obilasci postali moćno marketinško sredstvo. 

Statistički podaci o virtuelnoj šetnji koje treba da znate:

1. Povraćaj ulaganja za izrađenu virtuelnu šetnju procenjuje se na manje od mesec dana.

Za razliku od drugih vidova predstavljanja vašeg objekta i usluge gde povraćaj ulaganja može potrajati mesecima, preduzeća koja koriste virtuelne ture rezultate vide mnogo brže.

Virtuelne ture poseduju sve detalje neophodne za savršen digitalni ugođaj, prilagođene su svim uređajima i virtuelnim naočarama, interaktivne su i veoma privlačne za posetioce.

2. Virtuelne šetnje zadržavaju posetioce na vašoj web lokaciji 5 do 10 puta duže.

Virtuelne ture ostvaruju preko deset miliona poseta dnevno jer izazivaju interesovanje i važna su komponenta procesa donošenja odluka za kupce.

Prirodno, ljudi provode 5-10 puta duže vremena na web lokacijama koje poseduju virtuelnu šetnju od onih bez njih. Jednostavno atraktivnije su za posetioce od bilo kog pisanog sadržaja.

3. Sajtovi agencija za prodaju nekretnina, koje imaju virtuelne šetnje za svoje nekretnine u ponudi, ostvaruju 87% više pregleda.

Virtuelne ture za nekretnine postale su imperativni deo marketing levka za tržište nekretnina.

Razmislite o turistima koji traže smeštaj van svoje države, ili o kupcima koji traže vikendicu na planini, moru... Virtuelne ture vezane za nekretnine su kao otvorena kuća, vikendica, apartman za sve posetioce, koji pritom rade neprekidno, koje može svako posetiti u bilo koje doba dana ili noći, a koji su uvek namešteni za posetioce i predstavljeni u najboljem svetlu. Virtuelna šetnja obavlja svoj posao uvek, čak i kada zainteresovani klijenti ne mogu lično da obiđu željeni prostor.

4. Dve trećine ljudi želi više izrađenih virtuelnih tura.

Budući da se virtuelne ture pojavljuju na sajtovima preduzeća i agencija za nekretnine, sve više kupaca tj. posetilaca ih očekuje. Prema Google-u, većina ljudi danas želi virtuelne ture, a 67% anketiranih učesnika reklo je da želi da vidi virtuelnu turu pre posete bilo kojem objektu ili usluzi.

5. Virtuelne ture pomažu dvostruko većem interesovanju da se poseti web lokacija prilikom Google pretrage.

Kompletniji Google listing podstiče posetioce na akciju. Dakle, prirodno je da kompanije u Google My Business listingu sa virtuelnom šetnjom dvostruko više podstiču posetioce na akciju, odnosno klik mišem, kako bi se posetila virtuelna šetnja a samim tim i na upoznavanje brenda i ponude.

6. Među generacijama od 18 do 45 godina šanse su za 130% veće da rezervišu smeštaj na osnovu posete virtuelnoj šetnji.

Mlađa generacija, a prvenstveno Milenijalci, u velikom procentu će rezervisati mesto, hotel ili koristiti uslugu ako to preduzeće ima virtuelnu šetnju.

7. Google favorizuje virtuelne slike u odnosu 2: 1 naspram prikaza standardnih  slika na Google-u.

U jednoj od studiji slučaja otkriveno je da Google favorizuje virtuelne slike u odnosu na ravnu digitalnu fotografiju u odnosu 2: 1, u korist 360 fotografija.

Drugim rečima, kada firma ima virtuelnu šetnju postavljenu na Google My Business, Google će prikazati i te 360 slike zajedno sa standardnim fotografijama.

8. Google virtuelne šetnje utiču na rast od 16% u pojavljivanju na Google Mapama.

U istoj studiji otkriveno je da Google virtuelne ture utiču na veće šanse u pojavljivanju u organskoj pretrazi na Google-u i na Google mapama.

9. Preduzećima koje imaju virtuelnu turu na Google My Business-u povećava se angažman za 12%.

Kako i pretpostavljate, preduzeća sa Google virtuelnom šetnjom imaju veću posećenost na Google My Business-u, što im donosi više konverzija i angažovanja.

Sa činjenicama i statističkim brojkama poput ovih, koje smo prikupili za vas, apsolutno više nije nikakva tajna da virtuelne šetnje imaju značajan uticaj na vaše poslovanje i vaše prisustvo na mreži!

 

Kako sve više kompanija integriše virtuelne šetnje u svoj digitalni marketinški miks, neophodno je da se na vreme pridružite svima onima koji su ovaj vid marketinga prihvatili i na taj način značajno učvrstili svoje prisustvo na mreži.

Krajnje je vreme da i Vi prihvatite i integrišete virtuelnu šetnju kao nezamenjiv alat u promociji svog biznisa.

Kontaktirajte nas još danas kako biste uvideli da vam virtuelni obilazak može doneti mnogo veći procenat potencijalnih kupaca nego bilo koji vid marketinga do sada!

Kontakt tel. 064/1701806, mejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Kontakt

BILDSTUDIO
Fotografisanje objekata i proizvoda i izrada internet prezentacija
PIB: 111981391
Matični: 65784688
Tel: 064/170-180-6 i 011/4123-968
e-mail: office@bildstudio.in.rs