Reklamirajte se putem e-mail marketing kampanje


no spamE- mail marketing (e-mail newsletter) spada i dalje u najefikasnije vidove marketinga za promociju Vaših proizvoda i usluga. Mnogi misle da je ovaj vid oglašavanja zastareo, ali naprotiv, najveći broj modernih i uspešnih biznisa upravo se zasniva na ovom vidu oglašavanja.

Sam princip je ostao isti, ali pristup je promenjen iz korena. Sama mejl poruka će biti okarakterisana negativno ukoliko stalno nekog „bombardujete“ mejlovima u kojima nesto nudite i pozivate ljude na kupovinu. Ljudi ne vole ovaj vid „bombardovanja“  i vrlo brzo će Vaši mejlovi biti okarakterisani kao spam, a Vaš brend će biti na crnoj listi.

Za razliku od ovakvog načina „bombardovanja“ pozivima na kupovinu, dobitni princip koji će učvrstiti Vaš brend na liderskoj poziciji sastoji se u nuđenju neke vrednosti i koristi upakovane u Vaš e-mail.

Kao primer i radi ilustracije, možemo uzeti prodavca boja, lakova i opreme i alata za bojenje. Ukoliko u mejlu stavite kako prodajete najbolje boje, i imate najbolje cene na tržištu i da kupovinom isključivo od Vas neće biti prevareni sa lošim kvalitetom itd., doživećete sigurno da će ovakvi mejlovi  biti ignorisani a Vaš brend vrlo brzo stavljen na crnu listu kao dosadan i napadan.

Pravi princip bi bio da u mejlu ponudite jedan lep tutorijal kako da u proleće osvežimo stan pastelnim bojama, kako da odaberemo boje koje se najbolje uklapaju u naš mali stan...  Da li neko želi tradicionalan, moderan, minimalistički  ili rustičan stil, kako u skladu sa tim da odabere boje koje se najbolje uklapaju u nameštaj koji poseduje, boju poda i sl. U ovom mejlu se ne pominje ništa od prodaje i Vaše ponude. Vi niste dosadni, čak ste poželjni i ponovo iščekivani u inboksu sa svojim lepim i korisnim idejama i savetima.

Sledeći mejl može biti sa uputstvom kako odabrane boje sami da nanesemo na zid, koji alat i pribor da koristimo u tu svrhu... Kako da pripremimo zid pre bojenja, čime da zaštitimo nameštaj, jer ipak mi početnici nismo profesionalci, pa više prskamo od ostalih...Vaše ideje i saveti su rado čitani i poželjni, Vi postajete prijatelj, jer besplatno delite veliku vrednost i korist za klijenta a za uzvrat ne tražite ništa!

Kada ovako uđete prijateljski u „inbox“, u nekom od sledećih mejlova pored saveta možete ponuditi i Vaše boje. Posle svega, niko neće reći da ste dosadni i napadni jer ne navaljujete stalno na neke kupovine i da im nešto „uvaljujete“. Na ovaj način se sa savetima i korisnim idejama  pozicionirate kao autoritet i kao brend . Kada zadobijete poverenje, možete prodati mnogo više od boja, sigurno će u obzir doći i Vaš alat i ko zna šta još?!

Mi Vam u tu svrhu nudimo mogućnost da putem newsletter-a uspostavite novi način komunikacije sa sadašnjim i budućim kupcima Vaših proizvoda i korisnicima Vaših usluga.

Naša ponuda je:



1. Kreiranje baze mejl adresa sa Vašom i našom e-mail bazom

2. Slanje e-mailova na adrese iz kreirane baze putem e-mail servera specijalizovanih za masovno slanje mejlova (na običnim web hosting serverima zabranjeno je slanje većeg broja mejlova na ovaj način). Na ovaj način možete poslati do 12.000 mejlova mesečno na 2.000 adresa (6 puta po 2.000 mejlova). Ukoliko vam je potrebno moguće je zakupiti i veće pakete.
3. Statistički izveštaj  o isporučenim, otvorenim mejlovima, kao i klikovima na linkove u newsletter-u.
4. Mogućnost odjave sa mejling liste kroz link u newsletter-u.
5. Mogućnost uvoza Vaše baze e-mailova koju posedujete.
6. Kreiranje newsletter-a za slanje uz dostavljen materijal (tekst i slike).

Šta je zabranjeno:
1. Slanje spama/neželjene pošte.
2. Slanje rasističkih/uvredljivih/pornografskih sadržaja kroz newsletter.

Cena za gore navedeni paket je 50 evra.


Ukoliko je potrebno, dodatno možete ugovoriti marketing kampanju koja sadrži pisanje i kreiranje newsletter-a, izradu namenske stranice sa savetima, tutorijalima, predstavljanje proizvoda i usluga, itd.

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži